کاربران عزیز پرشین اپل
با توجه به نواسانات قیمت ارز ،لطفاً قبل از ثبت سفارش و واریز وجه ،قیمت نهایی و موجودی کالا را به صورت تلفنی با واحد فروش چک نمائید ... با تشکر
تلفن تماس : 02188851241

بستن
شنبه , 1 اردیبهشت 1403

آیپد، iPad

آی‌پد (به انگلیسی: iPad)‏ یک لوح‌رایانهٔ ساخت شرکت اپل است. این رایانه که از سیستم عامل IOS بهره می‌برد، تنها دارای یک صفحهٔ نمایشگر چند لمسی ۹٫۷ اینچی با دقت بالا است و کاربری آن با انگشتان دست امکان‌پذیر است.[۱] آی‌پد برای نخستین بار در روز ۷ بهمن ۱۳۸۸ (۲۷ ژانویه ۲۰۱۰) توسط استیو جابز معرفی شد.

تاریخچه

نسل دوم
این دستگاه که در حال حاضر دیگر عرضه رسمی از سوی شرکت اپل ندارد، ۳۳٪ باریکتر و ۱۵٪ سبکتر از نسخهٔ اول آیپد است. پردازنده دو هسته‌ای A۵ با پردازش گرافیکی نه برابر قوی تر از نسخه ی اول، خروجی HDMI، صفحه نمایش LED با زاویه دید ۱۷۸ درجه، فیلم برداری HD، دوربین جلو برای مکالمه تصویری و اتصالات WiFi + ۳G از مشخصات جدید این نسخه نسبت به اولین آیپد است. آیپد ۲ در دو رنگ سیاه و سفید و در سه حجم ۱۶ ، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی در دو مدل وای-فای و 3G ارائه می‌شد.

نسل سوم
تقریبا یک سال پس از انتشار تبلت iPad 2 توسط کمپانی Apple، این بار، اپل نسل سوم این تبلت را روانه بازار کرده است. برخلاف تصور همگان این تبلت، iPad 3 نام نداشته و اپل تصمیم گرفته است این محصول را تنها آی پد بنامد که البته به نام آی پد جدید یا The New iPad شناخته شده است. این تبلت در 6 مدل در بازار موجود است که ارزان‌ترین آن‌ها مدل 16 گیگابایتی Wi-Fi بوده و گران‌ترین آن‌ها مدل 64 گیگابایتی 4G است. آی پد جدید تغییرات بزرگی نسبت به آی پد 2 داشته است که به طور خلاصه می‌توان به صفحه نمایش Retina آن که رزلوشنی 4 برابر آی پد 2 دارد، پردازنده قوی‌تر و دوربین پیشرفته تر، اشاره کرد.

مشخصات کلی: وزن: 662 گرم

پردازنده: Apple Dual-Core Cortex-A9, Apple A5X Chipset 1GHz

دیسک درایو: دیسک درایو حافظه ای SSD 64 GB صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی LED Capacitive - اندازه 9.7 اینچ

امکانات: قابلیت نصب سیم کارت - WiFi - GPRS - GPS - Edge - بلوتوث - دوربین - وب کم - قطب نما - حسگر شتاب سنج - حسگر ژیروسکوپ - microUSB سایر مشخصات: Apple IOS iOS 5 - کارکرد باتری تا 10 ساعت برای گشت و گذار در وب، تماشای فیلم و یا گوش دادن به موسیقی ساعت

نام ها ديگر :

نسل چهارم
پس از گذشت ۶ ماه از سومین نسب آیپد ، آیپد نسل چهعارم معرفی شد.بسیاری از مشخصات این تبلت همانند نسل قبلی آن است. برخی معتقدند که این نسل فقط یک بروز رسانی برای نسخه ی قبل آن بوده است.از تغییرات این نسل می توان به موارد زیر اشاره کرد.
کابل و پورت : در آیپد 4 یک تغییر کاربردی است. آیپد 4 به جای کانکتورهای ۳۰ پین همیشگی همانند آیفون 5 از یک کانکتور کوچک تر بهره می برد.

تغییر پردازنده : این گجت اولین آیپدی است که از پردازنده A6 X اپل بهره می برد. این پردازنده با توان بالای خود توانسته سرعت بسیار بهتری را به سیستم عامل iOS اعطا کند و تجربه کاربری روان تر و سریع تری را برای کاربران به ارمغان بیاورد.
تغییر دوربین جلو: دوربین ارتقا یافته و میتوان با آن فیلمبرداری 720p HD را تجربه کرد. دوربین جلوی آیپد 4 از 0.3 مگاپیکسل نسل قبلی به 1.2 مگاپیکسل اچ دی ارتقا یافته است.

تغییر سرعت وای-فای

نسل کوچک
این سری از اولین نوع خودش است. اپل برای اولین بار هم زمان با معرفی آیپد ۴ (بیست و سوم اکتبر 2012) آیپدی را معرفی کرد که با این مشخاصات معرفی شد :اندازه 7.9 اینچ ، ضخامت 7.2 میلیمتر،وزن 308 گرم(53٪ سبک‌تر از آیپد نسل چهارم) ، در دو رنگبندی متفاوت ، رنگ‌بندی مدل اول یک دست مشکی و مدل دوم به رنگ طبیعی آلومینیوم رزولوشن نمایشگر مشابه آیپد 2 است، 1024 در 768 پیکسل. چیپ پردازشی A5 (مشابه آیپد 2 )است و در سه ظرفیت 16، 32 و 64 گیگابایت و در دو مدل وای-فای و وای-فای و 4G LTE عرضه می شود.

سخت‌افزار
آی‌پد رایانه‌ای بدون صفحه کلید است، از صفحه حساس لمسی (multi touch) بهره می‌گیرد و با اشاره انگشتان دست می‌توان از تمامی امکانات آن استفاده کرد. برای انجام کارهایی که به تایپ طولانی نیاز دارند، امکان استفاده از صفحه کلید جداگانه نیز به آن وجود دارد.

گونه‌ای از آی‌پد تنها دارای قابلیت وای-فای و گونه دیگری از آن دارای قابلیت وای‌فای و اتصال ۳جی است. ویژگی‌های اصلی آی‌پد عبارتند از:[۱]

    سیستم‌عامل ایپد در حال حاضر 5.0.1 كه باعث ايجاد قابليت موالتي تسك شده‌است
    نمایشگر حساس لمسی ال ای دی ۹٫۷ اینچی با دقت ۱۰۲۴x۷۶۸ پیکسل، با قابلیت نمایش رنگ ۲۴ بیتی
    پردازنده A۴ شرکت اپل با سرعت یک گیگاهرتز[۴]
    حافظه ۱۶ تا ۶۴ گیگابایتی
    درگاه‌های ارتباطی پین ۳۰، وای-فای، ۳جی
    دارای شتاب‌سنج (برای سنجش حرکت دستگاه)، قطب‌نمای دیجیتال، صفحه حساس لمسی و سامانه جی‌پی‌اس (برای مدل دارای وای‌فای و ۳جی)
    درازا: ۲۳٫۴ سانتیمتر؛ پهنا: ۱۹ سانتی‌متر؛ ضخامت: ۱٫۳ سانتیمتر
    وزن کمتر از یک کیلوگرم (۰٫۶ کیلوگرم برای مدل دارای وای-فای، ۰٫۷ کیلوگرم برای مدل دارای وای‌فای و ۳جی)


تولید
این دستگاه توسط کمپانی فاکسکان جمع آوری و تولید می‌شود، مانند آیپاد، آیفون و مک مینی. این کمپانی در شنزن چین واقع شده‌است. iSuppli تخمین زده‌است که هر دستگاه آیپد ۱۶ گیگ دارای وای-فای تقریبا ۲۶۹ دلار برای اپل هزینه در بر دارد. این درحالی است که این دستگاه توسط اپل ۴۹۹ دلار فروخته می‌شود.

شرح تولید قطعات آیپد:

    کیت Apple A۴&۵ ساخت شرکت سامسونگ
    مموری ساخت شرکت توشیبا و مدل ۶۴GB ساخت شرکت سامسونگ
    چیپ لمسی ساخت شرکت بورد کم
    صفحه نمایش ساخت شرکت ال جی
    بدنه ساخت شرکت کتچر تکنولوژی
    باتری ۶۰درصد ساخت شرکت تایوانی سیمپو تکنولوژی و ۴۰ درصد شرکت داینپک اینترنشنال
    شتاب سنج ساخت شرکت

نرم‌افزار
آی‌پد بصورت درون‌ساخت به همراه مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای استاندار اپل به بازار عرضه خواهد شد. این مجموعه عبارتند از:[۵]

    مرورگر وب سافاری،
    برنامهٔ Mail برای پست الکترونیک،
    برنامهٔ Photos برای مدیریت و آرشیو تصاویر
    برنامهٔ Video برای مدیریت و آرشیو فیلم
    برنامهٔ یوتیوب برای تماشای فیلم‌های سایت یوتیوب
    برنامهٔ آی‌پاد برای تبدیل آی‌پد به آی‌پاد و پخش موسیقی
    برنامهٔ آی‌تیونز برای اتصال به فروشگاه موسیقی اینترنتی آی‌تونز
    برنامهٔ App Store برای اتصال به فروشگاه اینترنتی اپل و دریافت نرم‌افزار
    برنامهٔ iBook برای دریافت و خواندن کتاب‌های الکترونیکی
    برنامهٔ Maps برای استفاده از نقشه‌های گوگل
    برنامهٔ Notes برای یادداشت برداری
    برنامهٔ تقویم
    برنامهٔ دفترچه تلفن

همچنین تمام برنامه‌هایی که برای آی‌فون نوشته شده‌اند بر روی آی‌پد قابل اجرا هستند؛ برای استفاده بهتر از نمایشگر بزرگ آی‌پد، می‌توان برنامه‌های آی‌فون را به اندازه دو برابر روی صفحه بزرگ کرد.

اپل و چندین شرکت دیگر مجموعه‌ای از برنامه‌های جدید عرضه کرده‌اند که از قابلیت‌های ویژه آی‌پد بهترین استفاده را می‌نماید. برای نمونه شرکت اپل نسخه‌ای از بسته نرم‌افزاری iWork را برای تبلت آی‌پد آماده کرده و به فروش رساند. این بسته نرم‌افزاری امکانات واژه‌پردازی، صفحه گسترده و پخش اسلاید را برای کاربران آی‌پد فراهم می‌آورد.
 

آیپد، iPad

فروشگاه اینترنتی پرشین اپل یکی از بهترین و به روز ترین فروشگاههای اینترنتی محصولات اپل در ایران میباشد که امکان انتخاب و خرید و فروش آنلاین انواع آیفون ،آیپد ، مکبوک ، مکبوک پرو ، مکبوک ایر ، آیمک ، مک استودیو ، مک پرو ، مک مینی ، اپل واچ ، ایرپاد، اپل تیوی ، لوازم جانبی اپل را با بهترین قیمت برای شما فراهم می آورد.
پرشین اپل به شما کمک میکند تا کالای مورد نظر خود را در یک بازه قیمتی به شکل صحیح انتخاب نموده و یک خرید آنلاین مطمئن را تجربه نمائید. این مجموعه در کمک به خریداران و مشتریان خود جهت یک انتخاب و خرید مناسب با بهترین قیمت در ایران پیشگام بوده است.
جهت سهولت در خرید کالا در این سیستم فروشگاه اینترنتی انواع قیمت به همراه انواع گارانتی و همچنین انواع رنگ بندی کالاها نمایش داده شده است و خریدار میتواند با مطالعه دقیق اطلاعات ، نظرات و مشخصات کالاها اقدام به انتخاب و خرید نماید.
ارائه خدمات نرم افزاری از جمله نصب برنامه ، نصب سیستم عامل ، ساخت اپل آیدی، گیفت کارت اپل و تعمیرات تخصصی محصولات اپل از دیگر خدمات این مجموعه می باشد .
همچنین شما می توانید محصولات کارکرده اپل را با اطمینان در پرشین اپل خرید و فروش نمایید .

آدرس : تهران ، خیابان ولیعصر ، بالاتر از چهار راه ولیعصر ، خیابان بزرگمهر ، مجتمع اداری و تجاری بزرگمهر ، طبقه چهارم ، واحد 404
facebooktwitterlinkedinInstagramTelegramRSS
  • در صورتیکه کالای مورد نظر شما در سایت وجود نداشت و یا شما درخواست قیمت همکاری دارید، از طریق پنل درخواست قیمت، درخواست خود را ثبت فرمائید
  • کلیه کالاهای موجود در پرشین اپل ( با گارانتی و بدون گارانتی ) دارای 7 روز مهلت تست میباشند و در صورت وجود اشکال برای شما تعویض میشوند
  • در صورت تمایل به مراجعه حضوری جهت خرید کالا حتما ابتدا سفارش خود را ثبت و سپس در خصوص زمان تحویل با واحد فروش هماهنگ فرمائید
  • پرشین اپل ، فروشگاه اینترنتی محصولات اپل در ایران
google-site-verification: googlefa8888edfd75c488.html google-site-verification: google95e829c06cf26aae.html
بستنورود کاربران
نام کاربری :
کلمه عبور :
کد امنیتی :
انصراف